21 July 2010

~x faham!~

hari ni aku rasa langsung x bermaya..
dr segi fizikal aku ok je tp dr sudut emosi aku mmg x stabil..
aku xfaham la hati org ni..susah betul nak faham..
aku rasa sampai bila2 pon aku x akan faham..
huhhh!
aku penat sebenarnya..lelah fikiran aku ni fikirkan dia..
fikirkan teman2..
mmg la kalo ikutkan knp plk aku susah2kan diri n fikiran duk pk hal org lain.
tp aku xboleh wat dono je..xboleh!
x tau la knp..
psl kwn aku ni..ada laki tp mcm x ada laki..
aku pelik mcm mana sayangnya dia pd laki dia tu.
dr bersalinkan anak sampai anak dah nak umo 1thun x balik2 jenguk anak.
apa jenis laki la mcm tu..
tp hakikat sebenar aku xtau
yg aku tau just cite2 mcm tu je
dah tanya knp tp kwn aku ni langsung xcite
just cite yg basic2 je.
tp kan kalo dia x cite hal yg sebenar xada lah aku ni pk bkn2 psl laki dia tu..
dia ckp nak sttlekan hal ni lps rya..
knp lps raya? knp x skrg?
bkn ke dia dh sdar yg x ada gunanya ada laki kalo hidup sama mcm x ada laki..
bkn la nk dia selesaikan skrg sbb senang nk kwin lain ke apa..
tp at least kita akn tahu status diri kita yg sebenar.
ni kalo mcm skrg status dia tu nk di spesifikasikan sbgai apa?
ishhh xfaham r..
tp apa la daya aku kan
aku nk tolong tp x mampu
aku cuma leh doakan yg t'baik utk dia
semoga dia terus tabah menghadapi ujian hidup..
sadisnya huhuhu
hmm..ni lagi 1..
psl DIA..
btul2 wat aku mkn hati
dari pg sms x sampai 10 kali
bz ke apa aku xtau la
aku sengaja tunggu dia sms dulu
saja nak tengok sejauh mana sayang dia pd aku
mmg dia sms tp tanya boleh call ke x
nak call time aku bz
masa aku rhat xmo plk call
ishh..btul2 la dia ni!
biar je la apa nak jadi lepas ni
aku malas nak pk
malas nak berangan apa akn jd lepas ni
menyesakkan fikiran aku jek
duhai hati..mengertilah apa yg aku buat sebenarnya ni belum tentu ada kebaikannya
belum tentu ada kebahagiaan yg menanti..
aku sendiri xfaham knp hati ni t'lalu degil
t'lalu mengharapkan apa yg xpasti..
akhirnya ia akan sakit sendiri
aku cuma harap apa yg sedang berlaku dalam diri dan kehidupan aku ini x akan menjadi sesuatu yg sia2..
semoga ia akan temui jua kebahagiaan walaupun secebis cuma..
semoga dia akan faham suatu hari nanti yg aku x akan sia2 kan dia macam yg pernah aku lakukan dulu..
walau kadang2 hati aku ni terasa bagai disiat2,dihiris2 pastu disiram dengan air asam..
huhuhu sakit weh kalo jd btul2..tp nasib baik la BAGAI je..
aku akan teruskan selagi aku mampu..
semoga kebahagiaan itu akan menjadi milik aku jua..

No comments:

Post a Comment