22 July 2010

~along Linie~

pagi ni aku msuk opis lambat sikit..punch kad td pukul 9.39am.
aku pegi temankan along ke opis KIST kat bndr KT.
Abg long mtk dia smbung study
ermm ok jgk tu..at least ada jgk la diploma..
abg long suh amek nurse tp kos tu xde kat k.berang.
along ni kalo bole xmo kuar dr terengganu..
ye la duk kt tmpat org bkn sama dgn tempat sendiri..
aku pon rasa yg sama
kalo bole smbung study kt tmpat sdri apa salahnya kan
xpyh la nk susah2 kan diri pegi ke negeri org
tp masalahnya kos yg abah dia suruh amek tu xde kat sini
aku pon decide dgn along mtk dia amek je kos yg ada kt sini n yg kos nya murah sikit
diploma in psicology
ok x? ermm ntah la tp dalam kpala aku ni mmg byk la tmpat2 yg along bole apply keje nanti
tp xtau lagi la mcm mna
nak kena tnya abah dia jgk
dah abah dia yg tanggung nanti kan
apa2 hal kena minta pndapat jgk
aku belom lagi tnya abg2 aku psl along ni
family aku mmg rapat
anything yg nak buat msti kena tnya pndapat sune org
walau pon sbnarnya dah ada kptusan
aku harap along jd la smbung stdy ni
aku nak jgk tgok dia b'kelayakan tinggi
aku jgk yg leh tumpang bangga
aku ni nak smbung blajar jgk tp bkn dalam masa t'dekat ni la
tunggu duit cukup dulu..

No comments:

Post a Comment